INSTATIC DEV SRL
J16/352/2022
RO45631095
Acest Acord de Politica de confidentialitate reprezinta un acord legal intre tine („Vizitator”, „Utilizator”) si compania INSTATIC DEV SRL ce defineste termenii si conditiile pentru utilizarea acestui site, politica de confidentialitate si protectia datelor cu caracterpersonal, asa cum sunt definite mai jos.
Acest website, la fel ca si majoritatea website-urilor, foloseste cookies.
Cookies sunt date intr-un standard industrial pe care o pagina web le transfera pe computerul dumneavoastra, temporar, pentru a permite adaptarea continutului la utilizator. In acest scop, cookies colecteaza informatii cu privire la comportamentul dumneavoastra online. Cookies sunt stocate pentru o perioada determinata.
Noi utilizam cookies automatizate pentru setarile browserului si plugin-uri, in scopul imbunatatirii serviciilor pe care vi le oferim. Folosim serviciile Google Analytics.
Pentru a controla pe deplin si exact aceste servicii in ceea ce va priveste, va sugeram sa navigati in modul Privat (denumit si Incognito) – in acest mod Cookies NU sunt salvate in browserul Dvs.
Daca nu doriti cookies, toate browserele permit dezactivarea utilizarii lor, precum si stergerea celor existente. Sectiunea „ajutor” a browserului dumneavoastra contine instructiuni exacte cu privire la modul in care trebuie sa procedati pentru a dezactiva/sterge cookies.
Suntem ferm angajati in protejarea datelor cu caracter personal. Va rugam sa parcurgeti cu atentie aceasta politica de confidentialitate, care contine informatii importante cu privire la protectia datelor cu caracter personal, motivele si modul in care colectam si utilizam datele cu caracter personal si va ofera informatii referitoare la drepturile dumneavoastra.
Utilizarea datelor cu caracter personal pe care ni le-ati transmis se face potrivit acestei politici de confidentialitate sau potrivit informarii pe care ati avut-o la dispozitie in momentul colectarii lor.
Securitatea tuturor datelor este un aspect foarte important. De aceea, serverul nostru se afla in Uniunea Europeana, iar imputernicitii nostri cu privire la suportul tehnic, hardware si software, se afla in Uniunea Europeana.
Procedurile noastre cu privire la protectia datelor cu caracter personal, masurile organizatorice si tehnice, sunt structurate in scopul de a asigura confidentialitate si securitatea datelor cu caracter personal si a tuturor informatiilor aflate in grija noastra. Verificam periodic caracterul adecvat al masurilor implementate.
Colectarea datelor cu caracter personal
Colectam datele cu caracter personal ale clientilor si potentialilor clienti persoane fizice, reprezentanti ai organizatiilor si persoanelor de contact de la nivelul acestora, datele de contact ale persoanelor cu care interactionam si ale celor care actioneaza conform instructiunilor clientilor nostri, furnizorilor nostri si ale persoanelor care ne contacteaza in mod intempestiv, precum si ale persoanelor relevante care isi fac publice datele cu caracter personal in mod manifest.
Deopotriva, colectam si pastram datele cu caracter personal ca parte a procedurilor de acceptare a clientilor si de executare a contractelor, dar si pentru indeplinirea sarcinilor pro-bono si de onoare pe care ni le-am asumat sau pe care le consideram rezonabile.
Este posibil ca, pentru anumite servicii sau activitati, sa colectam si categorii speciale de date cu caracter personal, atunci cand obtinem consimtamantul, in scris, prin mijloace informatice sau cand el este facut public in mod manifest, precum si atunci cand legea ne obliga.
Ce date cu caracter personal colectam
Datele colectate difera de la caz la caz. Cel mult colectam numele si prenumele persoanei de contact, denumirea organizatiei, functia, numarul de telefon, adresa de e-mail, adresa postala, data, ora si alte eventuale detalii de contact, care sa ne ajute sa tinem minte contextul interactiunii cu noi.
Nu dorim sa colectam codul numeric personal si nici alte date numerice unice atribuite de catre stat, astfel incat facem asta doar daca legea ne obliga si intotdeauna cu masuri de securitate adecvate. Daca in mod incidental astfel de date ajung la cunostinta noastra, le stergem imediat.
Cum utilizam datele cu caracter personal
Datele cu caracter personal referitoare la contacte pot fi consultate de catre membrii echipei noastre doar in masura in care este strict necesar pentru initierea si mentinerea legaturii cu persoanele de contact in cauza, pentru executarea contractelor, pentru gazduirea sau facilitarea gazduirii evenimentelor, precum si in alte scopuri care decurg din obligatiile izvorate din legi, contracte sau uzante cinstite.
Luam in considerare contextul in care datele cu caracter personal au fost colectate, in special in ceea ce priveste relatia dintre persoanele vizate si noi, precum si posibilele consecinte asupra persoanelor vizate.
Transmitem invitatii la evenimentele noi sau parteneri.
Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal
Prelucram datele cu caracter personal pentru dezvoltarea serviciilor noastre, pentru oferirea catre persoanele de contact a informatiilor despre noi si gama noastra de servicii si facilitati.
Colectam si date personale in scop de recrutare, doar pe baza de consimtamant.
La fel ca oricine, suntem supusi obligatiilor legale si uzantelor cinstite, astfel incat trebuie sa tinem unele evidente, care nu vizeaza datele cu caracter personal, dar pot contine date cu caracter personal, astfel incat sunt supuse acelorasi rigori de protectie.
Temeiul legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
Prelucram datele cu caracter personal ale persoanelor de contact pe baza consimtamantului, contractului incheiat cu noi sau uzantelor cinstite, precum si pentru executarea obligatiilor noastre legale.
Pastrarea datelor
Datele cu caracter personal vor fi pastrate de noi doar atat timp cat este necesar scopurilor prelucrarii, precum si, bineinteles, potrivit cerintelor legale sau contractuale. In lipsa unor astfel de cerinte, perioada de pastrare a evidentelor si a documentelor justificative pentru servicii nu ar trebui sa depaseasca 10 ani.
In cazul datelor cu caracter personal in scop de recrutare, pastram datele cu caracter personal doar cel mult 30 de zile de la inchiderea procedurii de recrutare, pentru a putea raspunde candidatilor.
Securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal
Masurile noastre de securitate, atat cele tehnice cat si cele organizatorice, protejeaza atat informatiile noastre cat si informatiile despre contacte, datele cu caracter personal si alte date importante. Preocuparea pentru detectarea, investigarea si rezolvarea amenintarilor la adresa securitatii este permanenta. Alocam resurse logistice si financiare semnificative in acest sens.
Drepturile persoanelor vizate
In lipsa unor dispozitii legale care sa le circumstantieze, aveti urmatoarele drepturi in legatura cu prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal: dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal referitoare la dumneavoastra pe care le detinem; dreptul la rectificarea oricaror date cu caracter personal incorecte sau incomplete; dreptul la opozitie sau la restrictionarea utilizarii de catre noi a datelor dumneavoastra cu caracter personal; dreptul de a va retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor prelucrate pe baza de consimtamant; dreptul la stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in situatiile in care v-ati retras consimtamantul, prelucrarea nu mai este necesara sau prelucrarea respectiva este contrara legii; dreptul la portabilitatea datelor ce va permite sa primiti o copie a datelor prelucrate pe care le-am primit de la dumneavoastra sau sa le transmitem unei alte entitati indicate de dumneavoastra; dreptul de a va retrage consimtamantul pentru prelucrarile efectuate pe baza de consimtamant.
Pentru exercitarea drepturilor este nevoie sa ne asiguram ca solicitarile provin de la persoanele vizate. Va rugam sa ne aduceti la cunostinta solicitarile dumneavoastra, in orice modalitate care este asiguratoare cu privire la identitatea solicitantului si indreptatirea lui. Va vom raspunde neintarziat. Daca sunteti nemultumit, aveti posibilitatea sa va adresati ANSPDCP.
Modalitatea de contact cu privire la datele cu caracter personal
Pentru orice solicitare, reclamatie, sugestie sau observatie in legatura cu protectia datelor cu caracter personal va rugam sa folositi adresa de e-mail de pe site, sau orice alta modalitate de contact care va este comoda.
La INSTATIC, ne dorim sa fii complet multumit de produsele si serviciile achizitionate prin intermediul site-ului nostru. Daca, din orice motiv, doresti sa returnezi un produs sau sa renunti la un serviciu si sa primesti banii inapoi, poti solicita returnarea in termen de 14 zile lucratoare, in conformitate cu Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor in cazul contractelor la distanta.
Termenul de 14 zile lucratoare pentru returnare incepe sa curga de la data primirii produsului de catre consumator sau, in cazul serviciilor, din ziua incheierii contractului. Un contract la distanta este orice contract incheiat intre un comerciant si un consumator in cadrul unui sistem de vanzare organizat de comerciant, care utilizeaza exclusiv mijloace de comunicare la distanta (telefon, internet etc.) pentru incheierea si executarea contractului.
Dreptul de retur in termen de 14 zile lucratoare se aplica doar clientilor care au achizitionat produse sau servicii online de pe site-ul instatic.ro. Clientii au dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara a invoca vreun motiv, in termen de 14 zile lucratoare. Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica persoanelor juridice.
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator, prin aceeasi metoda de plata utilizata la achizitie, cu exceptia cazului in care s-a convenit altfel.
Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul nu poate denunta unilateral anumite tipuri de contracte, cum ar fi cele pentru servicii a caror executie a inceput cu acordul consumatorului inaintea expirarii termenului de 14 zile lucratoare, cele pentru produse al caror pret depinde de fluctuatiile pietei financiare necontrolabile de comerciant, cele pentru produse personalizate sau realizate dupa specificatiile consumatorului, produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada rapid, produse sigilate (inregistrari audio, video, programe informatice) desigilate de consumator, precum si pentru ziare, reviste, jurnale sau servicii de pariuri si loterii.
Aceasta politica este menita sa asigure o transparenta totala in relatia noastra cu clientii si sa ofere o protectie adecvata conform legislatiei in vigoare. Pentru orice intrebari suplimentare sau clarificari, te rugam sa ne contactezi la: office@instatic.ro